Vleesketen moet zich meer richten op waardecreatie voor consument

Consumenten verliezen hun vertrouwen in de vleessector. Er is meer samenwerking nodig om beter in te kunnen spelen op de wensen van de consument, gericht op kwaliteit en duurzaamheid, en zo te werken aan een toekomstbestendige vleesproductie en -consumptie. Lees meer  Of meer over het onderzoek

Van hebzucht naar passie : De X-factor voor succes

Waardecreatie, uit niets iets maken, dat een waarde heeft, is de essentie van het kapitalistische systeem. De wijze waarop waarde wordt gecreëerd wordt telkens opnieuw uitgevonden.

Prachtig geschreven artikel door Maikel Batelaan, lees meer

Talentmanagement als waardecreatie

Sturen op waardecreatie is talentmanagement pur sang. Door het rendement op menselijk kapitaal te optimaliseren borgen organisaties op korte termijn hun prestaties en op langere termijn hun concurrentiepositie. Zo betoogt prof.dr. Lidewey van der Sluis, hoogleraar Strategisch Talentmanagement aan de Nyenrode Business Universiteit. Zie meer

TNT Express, Impressed : Drie stappen op weg naar waardecreatie

TNT Express, Impressed  : Drie stappen op weg naar waardecreatie
In het klantenmagazine Impressed van TNT Express staat in dit kwartaalnummer een aantal praktische tips en een interview met Parbleu over Waardecreatie. TNT Express is de toonaangevende leverancier van wereldwijde koerier- en expressdiensten voor de zakelijke markt. Parbleu werd gevraagd door TNT Express of wij als experts meer praktische informatie konden geven over waardecreatie in de vorm van een minicursus. Impressed wordt verspreid onder 15.000 MKB-bedrijven in Nederland.

Voor het artikel klik hier.  Voor ons aanbod klik hier

Impressed-TNT-Parbleu 1