Waardecreatie is niet voorbehouden aan multinationals of grote organisaties. Juist MKB-bedrijven beschikken veelal over de slagvaardigheid en souplesse om succesvol aan de slag te gaan met waardecreatie. Daarnaast begeleidt Parbleu ook clusters van bedrijven en (non-profit) organisaties bij het gezamenlijk creëren en realiseren van waarde. Hierbij staan dan klant- of marktvragen of een (maatschappelijk) thema centraal.
Stelt u zichzelf de onderstaande vragen? Dan komen wij graag met u in gesprek.
- Hoeveel waarde voeg ik toe met mijn onderneming aan het product, de dienst, of het proces van mijn klant?
- Hoe kom ik dat te weten?
- Hoe voeg ik méér waarde toe?
- (Hoe) word ik daarvoor betaald?
- Hoe bouw ik succesvolle waardenetwerken of waarde-ecosystemen?
Veel gerenommeerde bedrijven en organisaties zijn u voorgegaan en hebben dankzij Parbleu hun organisatie naar een hoger niveau kunnen tillen. Alhoewel de achtergrond van onze opdrachtgevers sterk uiteenloopt, hebben zij een aantal belangrijke zaken met elkaar gemeen. Stuk voor stuk zijn het (MKB)organisaties die:
- willen ontdekken hoe zij waarde kunnen creëren
- hun onderscheidend vermogen willen vergroten
- hun kritieke waarde willen vaststellen
- hun huidige verdienmodel willen innoveren
- nieuwe, waardevolle product-dienstcombinaties willen ontwikkelen.
Hebben wij u ook geprikkeld om met waardecreatie aan de slag te gaan? Laat het ons weten. Wij helpen u graag om samen met u uw ‘Parbleu-momenten’ te vinden en succesvol waardecreatie toe te passen.
Cases:
Een compleet online Cloudpakket voor ZZP-ers en kleine MKB-ers
Brooswater ontwikkelt een totaaloplossing
Detacheringsdienst voor (beweging)wetenschappers
Nieuw visualiseringsconcept voor de zorg